apache-1.3.12-2cs.i386.rpm

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 3 17:04:22 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000 ivop na regionet.cz wrote:

> Ahoj,
>
> hlasim, ze je hotov a pouzitelny pro testovani:
>
> http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/apache/rpms
>
> Vyroben je co nejpresneji podle apache z originalniho 6.2,
> zkompilovan na cerstve nainstalovane masine s 6.2. Pouzil
> jsem k nemu nejnovejsi (zatim) mod_czech:
>
> http://www.intersoft.cz/mod_czech/download/
> mod_czech3/Version_3_1_0/Apache_1_3_12_Version/
> mcz-1.3.12-3.1.0.tar.gz

Dobra, ale podle me zbytecna prace.

Proc mit nejakeho ceskeho Apache, ktereho je nutne porad udrzovat, kdyz
existuje cesta, jak do Apache dostat prekodovani cestiny naprosto
nejkorektnejsim zpusobem, jak to je jen mozne, v podobe DSO modulu.

Ti z vas, kteri jeste nevedi, mluvim o programu Csacek, v Apache je to
modul mod_csacek, Jardy Dolecka, http://www.csacek.cz/.

Mozna to vypada, ze bych chtel mermomoci prosadit nejake jine reseni, ale
od zacatku roku 1999 nepouzivam nic jineho a az na par vyjimek, KTERE BYLY
PROMPTNE ODSTRANENY IHNED, jsem s modulem maximalne spokojeny.
Za nejdulezitejsi povazuji, jak uz jsem tu vickrat zduraznil a povazuji to
za zasadni, ze se modulu nekdo venuje, ze je kam se obratit.

Ted sice mod_czech vstal z mrtvych, ale porad je tam zasadni nedostatek,
ze je nutno Apache kompilovat a patchovat.

Samozrejme je mozne mod_csacek provozovat i kdyz je v Apache serveru
mod_czech, staci ho vypnout v konfiguraku.

Velice rad bych znal nazor nekoho jineho, kdo taky mod_csacek pouziva,
podle CHANGELOGu a reportu je tech lidi celkem dost.

Muj navrh je ten, nedelat zadneho Apache-x-x-xcs, ale vzit standardni
RPM balik a podporu cestiny dodat v podobe DSO modulu.
RPM baliky mod_csacku samozrejme existuji, jsou up-to-date s verzi modulu.

R.V.