apache-1.3.12-2cs.i386.rpm

Mila Kuchta mkuchta na foxinus.cz
Pondělí Duben 3 16:50:45 CEST 2000

> Dobra, ale podle me zbytecna prace.
>
> Proc mit nejakeho ceskeho Apache, ktereho je nutne porad udrzovat, kdyz
> existuje cesta, jak do Apache dostat prekodovani cestiny naprosto
> nejkorektnejsim zpusobem, jak to je jen mozne, v podobe DSO modulu.
>
> Ti z vas, kteri jeste nevedi, mluvim o programu Csacek, v Apache je to
> modul mod_csacek, Jardy Dolecka, http://www.csacek.cz/.
>
> Mozna to vypada, ze bych chtel mermomoci prosadit nejake jine reseni, ale
> od zacatku roku 1999 nepouzivam nic jineho a az na par vyjimek, KTERE BYLY
> PROMPTNE ODSTRANENY IHNED, jsem s modulem maximalne spokojeny.
> [...]

Ja osobne sice zatim mod_csacek neprovozuji, ale zda se mi jeho pouziti
rozumne. Proc delat ceskou mutaci neceho, kdyz existuje podpora (i konkretni
implementace) pro lokalizaci. Ovsem divil bych se kdyby mod_czech nebylo take
mozne (treba po mensich upravach) dynamicky zavest. Jak je to s rychlosti
nevim, ale na druhou stranu nepredpokladam, ze by DSO mohl byt rychlejsi. Jde
predevsim o to, ze kdyz vyjde nova verze apache, neni nutne delat znovu dalsi
upravy a nezda se mi to ani nejcistejsi. Priznavam se ale, ze to jak sly
upravy hluboko nevim. Takze pokud se pletu, klidne mne opravte. Timto se
nepriklanim na stranu mod_czechu, CSáčku ani SaCzechu, ale jen projevuji osobni
nazor na vec.

S pozdravem

Mila Kuchta