apache-1.3.12-2cs.i386.rpm

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Duben 3 18:10:36 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Mila Kuchta wrote:

> Ja osobne sice zatim mod_csacek neprovozuji, ale zda se mi jeho pouziti
> rozumne. Proc delat ceskou mutaci neceho, kdyz existuje podpora (i konkretni
> implementace) pro lokalizaci. Ovsem divil bych se kdyby mod_czech nebylo take
> mozne (treba po mensich upravach) dynamicky zavest. Jak je to s rychlosti

Bohuzel ani po vetsich. Pridava uplne novou funkci do jadra apache
(podobne je na tom mod_ssl, ten se take musi patchovat). Situace se
pronikave zlepsi az bude cast mod_ssl presunuta do jadra apache, coz se
jak jsem slysel stane pomerne brzo. Potom bude mit apache standardni
nastroj na filtrovani vystupu pred odeslanim klientovi.
Nicmene se mi csacek zda o neco lepsi, specialne dohromady s mod_ssl je
instalace o rad jednodussi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.