Hpdj v RH 6.2

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Duben 4 09:52:07 CEST 2000

Miroslav Jezbera wrote:

> Chtel bych se zeptat, zda je v RH 6.2 hpdj. Hledal jsem ho tam, ale jako
> samostatny balik jsem ho tam nenasel. Je snad zabudovan primo do
> Ghostscriptu, nebo tam neni?

Co to je hpdj? Mate na mysli inkoustove tiskarny od HP ?
Ty tam (nektere) jsou, myslim ze v rhs-printfilters.
Zalezi na tom, ktere. Je-li to nektera z tech "for Windows
only" (taky ji mam), tak k tomu je potrebi specialni SW,
ktery je ve vyvoji (jiz par let) a uz je hodne funkcni,
zase zalezi na typu tiskarny. Jsou pro nej i RPM balicky,
takze by tam byt mohl. Ale takovych uzitecnych veci, ktere
"by tam byt mohly" je strasne moc ... !

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz