Hpdj v RH 6.2

Miroslav Jezbera jezberam na alpha.inf.upol.cz
Úterý Duben 4 09:57:44 CEST 2000

> Co to je hpdj? Mate na mysli inkoustove tiskarny od HP ?
> Ty tam (nektere) jsou, myslim ze v rhs-printfilters.
> Zalezi na tom, ktere. Je-li to nektera z tech "for Windows
> only" (taky ji mam), tak k tomu je potrebi specialni SW,
> ktery je ve vyvoji (jiz par let) a uz je hodne funkcni,
> zase zalezi na typu tiskarny. Jsou pro nej i RPM balicky,
> takze by tam byt mohl. Ale takovych uzitecnych veci, ktere
> "by tam byt mohly" je strasne moc ... !

Ma to byt ovladac pro tiskarny od HP, pomoci ktereho muzu donutit svoji
tiskarnu ( DJ 690c), aby tiskla v econo modu a neplacala tolik inkoustu.
Pred casem o tom sla debata na linux na linux.cz . Resenim ma byt prave hpdj.

						Miroslav Jezbera