Bugreport Instalaku

Oto 'tapik' Buchta oto.buchta na inet.cz
Úterý Duben 4 15:15:32 CEST 2000

Nazdar vsichni,
protoze nevim, do jake miry kdo sahal na instalak, tak to pisu sem.
Kdyz tak to preposlete bug dal (bugzilla.redhat.com).
Pri instalaci pomoci bootnet.img z devel verze rhcz
se mi pri HTTP instalaci v postinstall fazi zakousl instalak
s uzasnou hlaskou can not find /mnt/sysimage/etc/fstab.
(Tim sysimage si ted nejsem jisty, tim ostatnim ano)
Protoze jsem si nemel moc cas s tim hrat, nemohu slouzit,
zda to byla bootnet.img si obecne instalaku. Jelikoz jsem
v pythonu v zivote nedelal, nepodarilo se mi jej ani oddebugovat.
--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz