Bugreport Instalaku

Čtvrtek Duben 6 00:52:54 CEST 2000

Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Nazdar vsichni,
> protoze nevim, do jake miry kdo sahal na instalak, tak to pisu sem.
> Kdyz tak to preposlete bug dal (bugzilla.redhat.com).
> Pri instalaci pomoci bootnet.img z devel verze rhcz
> se mi pri HTTP instalaci v postinstall fazi zakousl instalak
> s uzasnou hlaskou can not find /mnt/sysimage/etc/fstab.
> (Tim sysimage si ted nejsem jisty, tim ostatnim ano)
> Protoze jsem si nemel moc cas s tim hrat, nemohu slouzit,
> zda to byla bootnet.img si obecne instalaku. Jelikoz jsem
> v pythonu v zivote nedelal, nepodarilo se mi jej ani oddebugovat.

S Instalatorem (Anaconda) jsem nic nedelal. Tuhle chybu jsem uz u sebe
take videl. Zda se, ze pri instalaci z lokalniho disku (CDROM) se to
neprojevuje. Je to tim, ze instalace sice probiha, ale soubory se na
cilove partition (zmineny adresar) nejak neobjevuji - je tam jen RPM
databaze. Vic zatim nevim, takze ja report zatim neposlu.