dalsi verze php - RC2

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Duben 11 15:55:11 CEST 2000

Tahle uz je takrka finalni (az na cislo verze),
prosim vyzkousejte, muzete-li.

Je tam funkcni i php-oracle, jen pri instalaci
chce tu orakli knihovnu, o ktere rpm nevi => nutno --nodeps.
Pozor: patchuje si /etc/rc.d/init.d/httpd.

php-imap je udelane drsne tak, ze vlastni imap.so
je z binarni ristribuce RedHat 6.2. Proste se mi to
nedari zkompilovat tak, aby to pak php videl, i kdyz
na masine mam jinak uplne vse originalni z RH6.2 !?
Mate-li nekdo tip, proc to tak je, mailnete mi, prosim;
sam jsem uz vyzkousel vsechny mozne kombinace, ktere me
napadly.

Jo a adresa je:

http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/php3/RC2/

ip