RH 6.2 CZ release candidate 2

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Duben 11 15:59:40 CEST 2000

From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
Subject: RH 6.2 CZ release candidate 2

> na ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/devel/ je od noci temer
finalni
> verze RH 6.2 CZ. Pokud muzete, vyzkousejte.

Cau Milane,

vsiml jsem par nekolika veci:

- Neni tam napr. openssl, stunnel apod. Budou alespon na druhym CD?
Distribuce, kde po nainstalovani musis tahat ruzny baliky ze site a
zaplatovat system
je asi tak stejne uzitecna jako windows.

- V newsech nekdo brecel kvuli imlib (Imlib 1.9.7has a serious GC leak
in the Xlib API end
that was fixed in 1.9.8). Mozna se najde par lidi, co pouziva GNOME, tak
by se jim to mohl
updatnout.
ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/redhat-cz/imlib/

- pam_smb ma jen 32 kilo a urcite by spousta BFU privitala moznost
autentikovat usery
proti NT domene. Podobne pam_ldap ma 42 kilo. Pokud to nechces dat na
RH-6.2cz
tak urcite na nejaky to Application CD!!!

- Omlouvam se, su desny cune. Ty vystaveny GnuPG baliky, nebyly ty, co
jsem myslel.
Mohl by sis je prosimte stahnout znovu? Uz jsem tam dal opravene verze.
ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/redhat-cz/gpg/

- Uz je oficialne Ted 2.8. Dokonce sem i pomoci ogonkify vytiskl cosi
cesky.
Budes to vest v patrnosti, nebo Ti to mam (az se bude delat druhy cd)
pripomenout?
ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/redhat-cz/ted/

Diky

  Petr