Prebira kde menu anotherlevel?

Středa Duben 12 09:55:32 CEST 2000

	Dobrý den.
	Zajímalo by mě, jestli Kde v RH 6.2 správně přebírá menu
Anotherlevel jako to dělá Gnome.
O co mi jde: v balíčku xpexeso se trochu nekoncepčně dodává položka do menu
ve všech 3 vzájemně dosažitelných desktopech. V Gnome určitě být nemusí -
teď, jak to je, je xpexeso celkem na třech místech; v Kde na dvou.
Nebo ještě takhle: mám nabídku vůbec rušit - takhle je xpexeso vždycky hned
přístupné v první nabídce her, i když tam nepatří.
Novou verzi RH 6.2 nemám bohužel kde (ani gnome) vyzkoušet.