Apache 1.3.12 + php3 +imap +mysql

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Duben 12 10:11:32 CEST 2000

Leos Bitto wrote:

> Milan Kerslager (milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz) wrote:

> : ted se resi, proc nejede IMAP modul a vyrobeni modulu SSL pro RH6.2cz.
>
> Nejsou to problemy s tim ze IMAP co je v RH 6.2 je slinkovany s podporou
> Kerbera? Ja jsem to vyresil tak ze extra pro PHP4 jsem si zkompiloval
> IMAP bez Kerbera, rekl ze --with-imap=... a je po problemech.

Dekuji, to bylo ono !!!!!

Musel jsem si znovu prelozit (uz po mnohate :) imap tak, aby
pri jeho prekladu nebyl nainstalovan krb5-devel. imap.spec ma
v sobe "autodetekci". Pak jiz vse slo jako po masle a imap.so
z php-imap ma proklate podobnou (ne stejnou) velikost jako ta
z originalniho php-imap, pred tim byl vzdy vetsi.

Zaver:
imap-devel (a imap zrejme taky) z originalniho RedHat 6.2
nejsou ty, s nimiz RedHati prekladali php ! Grrr.

Dotaz:
Ktery imap by ale bylo tedy vhodne dat do RedHat6.2CZ ?

ip

PS: Postuji to i do redhat-cz konference. Tam ale, prosim, neposilejte
dotazy a problemy s Linuxem, protoze slouzi k praci na vyvoji
ceske mutace RedHatu.
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz