Apache a jserv

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Duben 27 18:18:18 CEST 2000

> Rozchodil nekdo v RH6.2CZ tuto kombinaci?
> A byl by mi ochoten poslat httpd.conf?
> Rozchozeny httpd.conf pro apache s originalu jsem pouzil
> na apache-cs a dozvedel jsem se, ze je treba jserv
> kompilovat s -DEAPI.
> Je mozne, aby to bylo zpusobene mod_czech?

	Huh, zrovna dneska jsem udelal asi toto:
Mam RH 6.1CZ a na nem Apache (tusim, ze tam byvala 1.3.6?). Dneska
vypalim ISO RH6.2 CZ final, nabootoju z autoboot.bat, dam aktualizaci
vse OK (Apache 1.3.12). Pote rpm -i Apache-JServ*RHx*.rpm  (tusim, ze
1.1.2? - proste ten co je jako nejnovejsi na java.apache.org), pote
zkusim:

http://localhost/servlets/IsItWorking - a ono to jede, vice jsem
nezkousel, neb bebyl cas, nicmene zakladni funkcnost jsem shledal...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz