Apache a jserv

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Duben 27 22:41:20 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Huh, zrovna dneska jsem udelal asi toto:
> Mam RH 6.1CZ a na nem Apache (tusim, ze tam byvala 1.3.6?). Dneska
> vypalim ISO RH6.2 CZ final, nabootoju z autoboot.bat, dam aktualizaci
> vse OK (Apache 1.3.12). Pote rpm -i Apache-JServ*RHx*.rpm  (tusim, ze
> 1.1.2? - proste ten co je jako nejnovejsi na java.apache.org), pote
> zkusim:
>
> http://localhost/servlets/IsItWorking - a ono to jede, vice jsem
> nezkousel, neb bebyl cas, nicmene zakladni funkcnost jsem shledal...

Konstatuji totez: cisty RedHat 6.2 cz, Apache, PHP (mysql, imap, ...).
K tomu jdk 1.1.7_v3 (Blackdown v me oblibene RPM).
Dale jsem zkusil nasledujici verze jserv:

- mod_jserv-1.1-b2.i386.rpm (moje mirne predelana verze)
- ApacheJServ-1.1-2_RH6x.i386.rpm (prave stazeno
                   z http://java.apache.org/jserv/dist/)
- ApacheJServ-1.1-4.i386.rpm (aktualne nejnovejsi stazena
     z http://www.megaloman.sk/~hany/_data/RPM/doors2.3/)

Vse to se chovalo na tom nejtrivialnejsim pripade (IsItWorking)
mravne. Vzdy zcela bez jakehokoliv dalsiho zasahu do konfigurace.
Slozitejsi test tu aktualne nemuzu udelat.
Baliky od Petera Hanecaka jsou vubec velmi zajimave.

Posledni variantu jsem pustil i pres mod_ssl (defaultni)
a tedy https://... a opet to slape (az na to, ze to nenaservirovalo
ten obrazek, protoze se na nej jde pres /jserv/ a ten je defaultne
povolen jen z localhost (coz ja ted nedelam). Kdyz se to
v /etc/httpd/conf/jserv/jserv.conf povoli, je vse uz OK.

(Na vikend se chystam k vyrobe RPM s javou 1.2.2, ma-li to vubec
smysl a zkusim to jeste s ni ...).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz