Apache a jserv

Oto 'tapik' Buchta tapik na qbizm.com
Pátek Duben 28 08:31:58 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:
> Mam RH 6.1CZ a na nem Apache (tusim, ze tam byvala 1.3.6?). Dneska
> vypalim ISO RH6.2 CZ final, nabootoju z autoboot.bat, dam aktualizaci
> vse OK (Apache 1.3.12). Pote rpm -i Apache-JServ*RHx*.rpm  (tusim, ze
> 1.1.2? - proste ten co je jako nejnovejsi na java.apache.org), pote
> zkusim:
>
> http://localhost/servlets/IsItWorking - a ono to jede, vice jsem
> nezkousel, neb bebyl cas, nicmene zakladni funkcnost jsem shledal...

Hmmm.
Kazdopadne
rpm -Uvh apache*.rpm
cat /etc/httpd/conf/jserv/jserv.dodatek_do_httpd.conf
/etc/rc.d/init.d/httpd restart
mi napsal tu hlasku o -DEAPI.
Jinak ApacheJServ*RH6x*rpm mam z java.apache.org, ktery je posledni z
ledna 2000.

Ale vyzkousim tebou navrhovany postup, treba to nejak rozchodim.
--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz