HP1600C

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Srpen 23 17:58:55 CEST 2000

       Dobry den

Jaromir Kucera <jkucera na evektor.cz> wrote:
> muzete mi nekdo, prosim, poradit, jak nakonfigurovat
> v RH 6.2  inkoustovou tiskarnu HPDJ 1600 CM
> (Postscriptova tiskarna se sitovou kartou HP JetDirect).
>
> Moje potiz spociva v tom, ze po konfiguraci v Print System Maanazeru
> jako "Direct to port printer", kazdy tisk konci v prazdnu.
> Problem bude asi v neexistenci filtru
> /usr/lib/rhs/rhs-printfilters/directprint,
> ktery je volan z /var/spool/lpd/lp/filter  .
> Vite nekdo neco o /usr/lib/rhs/rhs-printfilters/directprint .

Tahle zalezitost nema zjevne co delat pocestenim RH 6.2, takze bude lepsi
se zeptat v linux na linux.cz. Bohuzel ted nemam po ruce RH 6.2, abych se
podival, jak je to se zmenenym souborem. Pokud mate tiskarnu pripojenou
pres sit, melo by fungovat ping a telnet na ni, a jeji (domenove) jmeno
by melo byt uvedeno v polozce rm v /etc/printcap - v dotazu v konferenci
linux napiste, zda ji mate pripojenou primo nebo pres sit.

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229