Zakoupil jsem knihu RedHat 6.2 Kompletní distribuce

root hlavica na forall.cz
Úterý Prosinec 19 11:09:08 CET 2000

Dobrý den,
zakoupil jsem si knihu za účelem seznámení s tímto OS. Velice se mi
líbí, instalace podle knihy proběhla dobře i síť a internet jsem
nastavil. Problém mám jen s ostatními balíčky RPM na druhém CD . Jsem
začínající uživatel Linuxu a nemám žádné zkušenosti. Například jsem si
na obalu knihy přečetl že součástí je i hra DOOM ovšem se mi ji nějak
nepodařilo najít.. Mohli by jste mi pomoct a dát případně nějaký odkaz
kde bych se pomocí internetu mohl na někoho obrátit kdo by mi pomohl?
Děkuji moc za opověď .
S pozdravem Alan Hlavica