Re: Zakoupil jsem knihu RedHat 6.2 Kompletní distribuce

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Prosinec 19 12:42:49 CET 2000

On Tue, 19 Dec 2000 11:09:08 +0100, you wrote:

>Dobrý den,
>zakoupil jsem si knihu za účelem seznámení s tímto OS. Velice se mi
>líbí, instalace podle knihy proběhla dobře i síť a internet jsem
>nastavil. Problém mám jen s ostatními balíčky RPM na druhém CD . Jsem
>začínající uživatel Linuxu a nemám žádné zkušenosti. Například jsem si
>na obalu knihy přečetl že součástí je i hra DOOM ovšem se mi ji nějak
>nepodařilo najít.. Mohli by jste mi pomoct a dát případně nějaký odkaz
>kde bych se pomocí internetu mohl na někoho obrátit kdo by mi pomohl?
> [...]
Mám takový dojem, že ty hry se tam nakonec nedostaly, takže na CD
opravdu nejsou.

odkazy na internetu:
www.linux.cz (archív konference, archív dokumentace, linuxové noviny)
www.root.cz
www.penguin.cz
www.linuxlinks.cz (= ll.cz)

k tomu rpm: najeďte si na www.root.cz vyberte sekci praxe
a pak v seznamu článku vyhledejte rpm (malá nápověda článek se
jmenoval: "Správa balíčků s RPM")
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15