Novy Red Hat

Čtvrtek Únor 3 11:29:31 CET 2000

Dobry den,

protoze se opet blizi vydani noveho Red Hatu, zadam vsechny
zainteresovane:

a) updatnete sve baliky (pokud uznate za vhodne)
   CISLOVANI VERZI: k cislu RELEASE pripojte 'cz' (bez mezery),
   zachovejte podle uvazeni cislo release, ze ktere jste vychazeli,
   tj. napr: apache-1.3.9-5cz.i386.rpm, apache-1.3.9-5cz2.i386.rpm
b) vyhlasuji diskuzi nad nahradou mod_czech v Apache za csacek (viz
   konec mailu s fw od Radka Vybirala <Radek.Vybiral na vsb.cz>,
   ja osobne sleduji vyvoj mod_czech a chyby v nem (zasadni) zrejme
   nejsou. Zajima me, zda nekdo vymenil server a zaznamenal
   nejake problemy s prechodem).
c) prosim, podepisujte sve baliky pomoci GPG. Je to GNU nahrada
   za nonfree PGP
d) vzhledem k narustajicimu rozsahu zakladni distribuce uvazujeme
   o vydani 2 CD (umozni to pribalit zajimave programy, ktere
   nejsou v mainstreamu a odstrani se nekompatibility s 80 min CD),
   takze vitam navrhy na modifikaci (doplneni) RH Powertools
e) prvni pokusy o 6.2cz zacnou pristi tyden, budu vychazet z
   aktualniho stavu Raw Hide distribude od Red Hatu, abychom
   to mohli otestovat
f) v novem RH bohuzel nebude KDE 2.0 (protoze jeste neni)
g) casu je velmi malo, rekneme do konce unora
h) pokud mate dalsi pripominky, ozvete se
   (napr. v 6.1cz chybela libI18n od Zdenka Kabelace)