Novy Red Hat

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Únor 3 11:46:47 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> protoze se opet blizi vydani noveho Red Hatu, zadam vsechny
> zainteresovane:
>
> a) updatnete sve baliky (pokud uznate za vhodne)
>    CISLOVANI VERZI: k cislu RELEASE pripojte 'cz' (bez mezery),
>    zachovejte podle uvazeni cislo release, ze ktere jste vychazeli,
>    tj. napr: apache-1.3.9-5cz.i386.rpm, apache-1.3.9-5cz2.i386.rpm
> b) vyhlasuji diskuzi nad nahradou mod_czech v Apache za csacek (viz
>    konec mailu s fw od Radka Vybirala <Radek.Vybiral na vsb.cz>,
>    ja osobne sleduji vyvoj mod_czech a chyby v nem (zasadni) zrejme
> [...]

Ja si po tom prispevku csacek stahnul a procetl jsem si dokumentaci.
Docela se mi libi, ale jen pri cteni. V praxi je to potreba
vyzkouset a chystam se prave tenhle experiment udelat na ostrych
serverech. Urcite by se mi libilo mnohem vic mit to jako jeden
extra modul, nez delat "ceskeho" Apache. Pak podam report.

Dotaz: co je presneji "blizi se" ?

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz