Novy Red Hat

Čtvrtek Únor 3 12:01:43 CET 2000

ivop na regionet.cz wrote:

> Ja si po tom prispevku csacek stahnul a procetl jsem si dokumentaci.
> Docela se mi libi, ale jen pri cteni. V praxi je to potreba
> vyzkouset a chystam se prave tenhle experiment udelat na ostrych
> serverech. Urcite by se mi libilo mnohem vic mit to jako jeden
> extra modul, nez delat "ceskeho" Apache. Pak podam report.

Diky!

> Dotaz: co je presneji "blizi se" ?

Deadline prekladu je 21. unora. Pokud to bude vse jako posledne, 1.
brezna vyjde oficialni novy Red Hat. Po dalsich 10 dnech byla na podzim
hotova ceska mutace (to uz jsem mel na svedomi ja). Melo by se to dat
zase stihnout, protoze je to vsechno od minule pohromade.

Preklady se "moc" nezmenily, s Petrem Kolarem uz na tom delame...

BTW: zapomel jsem vyzvat grafiky pro navrh obalu (CPress bude mit zase
svuj).