Novy Red Hat

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 3 22:56:38 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Milan Kerslager wrote:

> b) vyhlasuji diskuzi nad nahradou mod_czech v Apache za csacek (viz
>    konec mailu s fw od Radka Vybirala <Radek.Vybiral na vsb.cz>,
>    ja osobne sleduji vyvoj mod_czech a chyby v nem (zasadni) zrejme
>    nejsou. Zajima me, zda nekdo vymenil server a zaznamenal
>    nejake problemy s prechodem).

Po obrovskych problemem s prekladem mod_czech na apachi 1.3.9 ve spojeni s
mod_ssl jsem skusil csacek a musism rict, ze neni spatny. Osobne mi
pripada mod_czech propracovanejsi, ale na druhou stranu csacek skutecne
chodi jako DSO a tak se da pridat k jakemukoliv apachi.
Nevyhody jsem nasel dve:
neumi ignorovat poyadavek na urcity charset ve spojeni s urcitym
klientem. Nicmene netscape dostava stranky i ISO i kdyz si blbe rekne o
UTF-8, coz je zrejme nekde uvnitr programu osetrene.

Po odskoku na vyber kodovani si nepamatuje odkud jsem  tam skocil, nebo
alespon ne tak komfortne jako mod_czech. To predpoklada zemny v html
kodech jiz vytvorenych stranek. Na druhou stranu ty zmeny nejsou nijak
slozite. Velkou vyhodou je ze sablny pro vyber kodovani nejsou natvrdo
zakompilovane v apachi.

A to je asi tak vse. Mam pocit ze vshledem k tomu, jak umira vyvoj
mod_czech je asi vhodne doporucit pro nove instalace csacek.

zdravim
dan