Novy Red Hat

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pátek Únor 4 08:50:02 CET 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Jelikoz se zajimam o KDE,  slo by alespon na 2. CD vydat KRASH nebo
> novejsi ekvivalent? Pokud jsem sam v mori uzivatelu GNOME, berte
> pripominku jako bezpredmetnou...

Urcite nejsi sam, koho by KRASH zajimal. Vzhledem k tomu, ze prvni zminky o
gnome
(na RedHat 5.1 CZ) byly tusim o verzi 0.23 (coslo berte s rezervou,
ale urcite to bylo hodne nizke devel. cislo), myslim, ze by to nemusel byt
problem.
Pokud to ale bude nekdo chtit pridat, melo by to odpovidat zvyklostem RH,
takze
bud veskera kde instalace do /opt/kde nebo /usr. Ale ne pul tam a pul tam.
Tato vec mi posledni dobou dela takove problemy, ze silne uvazuju o Debianu,
nebot tam kazdy balik .deb MUSI splnovat jiste pozadavky
(na adresarovou strukturu, konfiguraci atd...)

Budu-li mit cas, pokusim se s tim neco udelat
(zabalit KRASH a KDE_1.1.2 do stejneho adresare. Asi /opt/kde a dodelat
simlinky
v /usr, protoze kazdy balik pakovany KDE teamem lezi v /opt/kde ...)

tapik