preklep ?

AlexII AlexII na point.sk
Sobota Únor 5 17:34:04 CET 2000

Nazdarte !!

Potreboval by som radu k jednemu problemu, ktory sa mi stal prednedavnom.
Bol som prihlaseny k jednej masine u zakaznika, a robil som tam poriadky
v naistalovanych balikoch. Kedze ten stroj sluzil ako router, bolo tam
kopa zbytocnosti ako GNOME a pod.  Asi to uz mnohy poznate, ked pracujete
pripojeny na stroj z pomalou linkou ... napisete par slov a na obrazovke
sa to objavi neskor. Takze co sa stalo mne:

stlacil som sipku hore (predosly prikaz v histoy)
predpokladal som ze je tam nieco ako rpm -qi
prepol som sa do ineho okna (screen) a precital som si nazov baliku o
ktorom som potreboval nieco vediet.
prepol som sa spet, ale kedze sa na prikazovom riadku nic neukazalo,
tak som napisal:     rpm -qi "nazovbalika" <ENTER>
ale asi som to dopisal ako pokracovanie prikazu, ktory bol vyvolany
z history. (predosly prikaz bol v skutocnosti rpm -e).

takze vysledny prikaz: bol   rpm -e rpm -qi "nazovbaliku"

Iste asi uz viete co sa stalo. --- odinstaloval som rpm-ko --- hmm
tak lamerozny tah sa mi uz dlho nepodaril.

Takze by som potreboval radu ako do zas dat do povodneho stavu, ci
mam rpm-ko nakompilovat zo zdrojakov a nejak zrekonstruovat informacie
o naistalovanych balikoch alebo (oooooo bozeee) co vlastne.

                            | -=<o>=- AlexII -=<o>=- |
                            |      Svec Richard      |
                            |     AlexII na point.sk    |