ATI

Vaclav Stengl stengl na uachauto.iic.cas.cz
Úterý Únor 8 20:33:45 CET 2000

Odpověď kam:    	redhat-cz na linux.cz
Od:             	"Petr Kolar" <Petr.Kolar na vslib.cz>
Organizace:     	Technical University of Liberec
Komu:           	redhat-cz na linux.cz
Datum odeslání: 	Sat, 5 Feb 2000 12:09:39 +0200
Věc:            	Re: ATI
Priorita:       	normal
Poštovní prog.: 	Pegasus Mail v3.40

>    Dela to problemy i pri instalaci v textovem rezimu?
>
> --Ja jsem totez delal s 8 MB ati fury, jako vymenu pod bezicim linuxem, kudzu ji
poznal ale pri zkouskach grafickeho modu to zcalo rvat ze je spatna pamet na karte VGA.
Pri  instalaci  z CD to reklo, ze tam neni zadna grafika  konec
 V .Stengl