Konfiguracni nastroje

Neděle Únor 6 15:42:37 CET 2000

Instalator (dnes Anaconda) je poskladan z nekolika kamenu (tj.
jednoucelovych utilit, ktere se postupne spousteji behem instalace).
Tyto jednoucelove nastroje existuji i v systemu, takze to, co dela
instalator se da snadno dosahnout i rucne pomoci spousteni techto
jednotlivych nastroju.

Doporucuji k pozornosti:

setup (nasledujici odsazene se z nej daji volat pomoci menu):
  authconfig
  kbdconfig
  mouseconfig
  ntsysv