Konfiguracni nastroje

Petr Savicky savicky na cs.cas.cz
Neděle Únor 6 18:27:14 CET 2000

Zdravim!

Rad bych se dovedel, kde lze najit, ktere rpm jsou instalovany
jednotlivymi volbami baliku (u krouzek) pri instalaci. Resil
jsem problem, jak usetrit misto na disku. Nakonec jsem to delal
tak, ze jsem pri instalaci vsechny baliky vyradil a vse, vcetne
X Windows, jsem tahal pomoci rpm -i a jednoduche databaze,
kde jsem hledal, ktere dalsi baliky jeste musim pridat kvuli
zavislostem.

Byl jsem prijemne prekvapen, ze i bez predbeznych vedomosti
to proslo bez velkeho trapeni. Jen nevim, proc je cyklicka
zavislost mezi ghostscript a ghostscript-fonts, --nodeps to ale
vyresilo.

Usetril jsem 400M, ale rad bych vedel, na cem jsem vlastne usetril
a zda jsem neco potrebneho nevynechal. Proto kladu vyse polozenou
otazku.

Predem diky za odpoved, treba i odkazem na dokumentaci.

Petr Savicky