Newsgroup

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Čtvrtek Únor 10 12:12:13 CET 2000

Petr Kolar wrote:

> Podle mne je popis
>
> cz.comp.linux.redhat-cz Konference o ceske verzi systemu Red Hat Linux
>
> ze zde probiranych nejspravnejsi. Nema to byt ani o RH obecne (pak by se
> sem presunula tretina provozu z linux na linux.cz), ale ani o priprave RH-CZ.
> Je to proste o vsem, cim se lisi RH-CZ od RH.

Plne souhlasim s tim, co jsi napsal. Ale neodpovida tomu tebou navrhovany
popis.
Proc? Dam ti priklad.
Clovek si koupi RedHat CZ - tedy ceskou verzi systemu Red Hat Linux.
Nepodari se mu ji nainstalovat diky chybne RAM. Ale presto. Dozvi se neco
o SIGSEGV a o rebootu. Co udela? Podle dokumentace zjisti, ze je treba se
zeptat.
Kde? Najde dve konference. cz.comp.linux a cz.comp.linux.redhat-cz .
Z popisu u konference plyne, ze tato skupina je specializovana na jeho
distribuce.
Tak co udela? Napise to do obecne, nebo do specializovane?
Co bys udelal ty, kdyz mas problem se sendmailem?
Posles to specializovane konference na sendmail!!!!
Proto je potreba jiz v popisu konference sdelit, jake prispevky se ocekavaji
a jake se zrovna mazou. Proto jsem prosazoval slovo PRIPRAVE, nebot kdyz
nekdo
bude hledat a najde jednu pro vyvojare a jednu obecnou, posle dotazdo te
obecne....
Proto mne napada dalsi mozny popis: zakomponovat do popisu slovo vyvoj ci
vyvojar.

tapik