vypnuti cestiny v ceskem linuxu ...

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pátek Únor 25 15:38:07 CET 2000

Ahoj!

Muzete mi nekdo poradit, jak v Linuxu vypnu ceske prostredi takev textove
konsoli (v KDE se mi to povedlo) ... Nelibi se mi, kdyz na me treba 'more'
nebo 'vi' mluvi cesky :( ... Dale bych se rad zbavil tech citatu, ktere se
vypisuji na konsoli po nalogovani ... (neznam bohuzel startup-sequenci
Linuxu). Poz. pouzivam, jak jinak, RedHat 6.1. CZ.

Diky za rady!

S pranim hezkeho vikendu vsem

Vasek Zelenka

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center