cs man

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Únor 25 17:27:28 CET 2000

> Send reply to:  redhat-cz na linux.cz
> From:           "Mirek Kokrda" <numira na atlas.cz>
> To:             redhat-cz na linux.cz
> Date sent:      Fri, 25 Feb 2000 14:06:03 +0100
> Subject:        cs man

> Lidicky,
>
>  kde najdu na cd RH 6.1 CZ rpm s MANem.
>  Nainstaloval jsem si na RH 5.0 cs-man-pages a ony potrebuji man
> vyssi verze. Aspon si myslim, protoze nevim jak zjistit verzi
> soucasneho man a i kdyz jsem upravil MANPATH na /usr/man/cs
> a NROFF na /usr/bin/groff -Tlatin2 -mandoc, tak mi stale nabiha
> anglicka dokumentace.

Man vyzaduje, aby bylo nastavene LANG=cs (bohuzel v RH je stale man-1.x,
2.x uz to snad staci cs_CZ). Pokud se na

man /usr/man/cs/man1/cp.1

vypise manualova stranka cesky, je to jenom tim, ze man nevi, kde ji ma
hledat, a predchozi rada by mela pomoci.

                                                      S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229