vypnuti cestiny v ceskem linuxu ...

Milan Tichy tichy na utia.cas.cz
Sobota Únor 26 13:33:39 CET 2000

On Fri, 25 Feb 2000, Petr Kolar wrote:

> Je potreba, aby kategorie LC_MESSAGES byla C. LC_ALL ma prednost, takze
> je potreba LC_ALL zrusit a nastavit LC_CTYPE (aby fungovale ceska
> klavesnice a funkce isalpha, isupper, toupper, ...) a LC_COLLATE (aby
> fungovalo ceske trideni - pokud ho chcete) na cs_CZ. A pokud mate zajem o
> ceske manualove stranky, tak LANG=cs, jak bylo v predchozim mem dopise.
> Jinak viz http://www.penguin.cz/czech-howto/ kapitola o locales.

Souhlasim s tim az na jednu poznamku. Teoreticky by to vse melo timto
zpusobem fungovat, ale pouzivam RH 6.1cz a i kdyz vse takto nastavim a
vypnu LC_ALL v Xkach mi nefunguje ceska klavesnice tak jak ma.

Preji vsem hezky vikend.

						Zdravi, MT

  Ing. Milan Tichy			      e-mail: tichy na utia.cas.cz
     Computer Center, Institute of Information Theory and Automation
	    Czech Academy of Sciences, Prague, Czech Republic