Spatni vlastnici v /dev

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 1 08:43:17 CET 2000

Prožíval jsem tentýž problém --> první přihlášený uživatel se stal vlastníkem
určitých zařízení v /dev/ a ani po odhlášení je nevrátil. Problém jsem vyřešil
tak, že jsem zařízení nastavil požadované vlastníky a přístupová práva a v
/etc/security/console.perms dal do poznámky řádky za # permission definitions.

Slávek.