Cesky tisk?

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Březen 1 11:51:07 CET 2000

Ahoj!

No tak koukam, ze s cestinou v Linuxu to nebude vubec jednoduchy! :-)
Cestinu jako takovou moc nepotrebuji, ale sem tam mi prijde email s
diakritikou, ktery bych si take rad vytiskl - a ouha! Netscape 4.7cz (z
distribuce RedHat6.1cz) mi text zobrazi spravne, ale vytiskne se to
spatne! Tiskarna neni PS, takze to bude nejspis ta s vestavenymi
cs-fonty, coz si ale nejsem jist (Je to HP LaserJet 4V pres Sambu).
Abych pravdu rekl, tak popis nastaveni v dokumentaci RadHat, kapitola
14.3.3. , mi neni prilis srozumitelny! Tisk z programu Adobe Acrobat
Reader a GhostView, zrovna tak jako ShowDVI je v pohode. Jinak pouzivam
ciste anglicke prostredi Gnome (tj. LANG=en_US, ...), tiskarnu sem
konfiguroval pomoci utilitky "printtool".

Diky za pripadnou radu a hezky den!

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center