Cesky tisk?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 1 11:59:41 CET 2000

On Wed, 1 Mar 2000, Zelenka Vaclav wrote:

> No tak koukam, ze s cestinou v Linuxu to nebude vubec jednoduchy! :-)
> Cestinu jako takovou moc nepotrebuji, ale sem tam mi prijde email s
> diakritikou, ktery bych si take rad vytiskl - a ouha! Netscape 4.7cz (z
> distribuce RedHat6.1cz) mi text zobrazi spravne, ale vytiskne se to
> spatne! Tiskarna neni PS, takze to bude nejspis ta s vestavenymi
> cs-fonty, coz si ale nejsem jist (Je to HP LaserJet 4V pres Sambu).
> Abych pravdu rekl, tak popis nastaveni v dokumentaci RadHat, kapitola
> 14.3.3. , mi neni prilis srozumitelny! Tisk z programu Adobe Acrobat
> [...]

Potiz je v netscape, ktery generuje vadny postsriptovy soubor. Pokud
budete tisknout pres filtr ogonkify, tak to bude dobre. Minimalne www
stranky takle tisknout lze, v mailu jsem to nikdy nezkusil.

Proste do prikazoveho radku, kde se netscape pta na tisk napiste

ogonkify -AT -N | lpr -P jmeno tiskarny

Pokud nahodou ogonkify v ceskem redhatu neni, asi si to budete muset
stahnout z freshmeatu.

BTW mohli bysme mozna v czech-skeleton pripravit .Xresources, ktere by to
umelo rovnou, skusim na to mrknout.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.