Cesky tisk?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 3 09:35:04 CET 2000

| Odesílatel: Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz>

| Ano, aspon na LQ-510 to neni moc velky problem. Vhodne fonty nemam
| (ale dodelat hacky carky by nebyl az takovy problem).
| manual ano (papirovy), i s obrazky :-). Mohu nechat okopirovat.

Fonty nemusite delat, staci se podivat na starickou DOSovskou T602...
Reverse engineering je sice zakazany, ale bez nej podle mne neni dnes
nic...

| Otazkou je, jestli download umej i ty tiskarny, co Epson jen emulujou...

Moderni tiskarny ano, ale i nektere epsonky download nemely

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC