MIME v konferenci

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Březen 6 09:32:59 CET 2000

"Josef Zacek" <JZacek na aq-test.cz> wrote:
> [...]
> Pouzivam Pegasus mail 3.12b Win32 a jeste nikdy mi neprisel mail s
> korektni cestinou. Patral jsem, az jsem se dopatral.
> Asi nejenom muj problem NENI v nekorektnim kodovani 8 nebo
> QuotedPrintable, ale pes je zakopavnej v mailu na radku:
>
> charset=iso-8859-2
>
> Jednoduse, ten mail ma diakritiku fyzicky v Latin 2 a nikoli iso-8859-
> 2 jak tvrdi telo mailu direktivou charset a je pak jedno zda-li je
> poslan 8bit nebo Quoted-Printable. Pegasus je chudak zmaten a ja take
> a tak vetsinou tu hatmatilku rovnou mazu.

V dopisech od Slavka Banka <slavek.banko na axis.cz> a Petra Soucka
<petr na ryston.cz> chybi hlavicka Content-Transfer-Encoding:. Spravne jsou
treba dopisy od Pavla Janika s MIME hlavickami

Samozrejme pokud dopis neobsahuje ne-ASCII znaky muze byt

nebo zcela bez MIME hlavicek.

> Resenim je smazat tento radek s charset a cestina pak "naskoci".

To je reseni pouze pro vas mailer...

Pro odesilanou postu by se v Pegasovi nekde v preferencich melo dat nastavit
kodovani, ale problemy se spatnymi prichozimi dopisy to nevyresi.

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229