Cestina - Pegasus - Obsah konference

Josef Zacek JZacek na aq-test.cz
Pondělí Březen 6 10:57:54 CET 2000

Zdar všem,
zda se, ze problem s cestinou jeste nedobublal a je nutno ho uzavrit.

Reseni je na svete, chyba byla v moji konfiguraci Pegasu, resp. v
absenci RSC souboru pro konverzi kodovani. Stacilo je prikopirovat do
adresare a jiz je to v poradku.

Chtel podekovat tem co mi poslali radu a zejmena Dan Ohnesorgovi za
RSC soubory pro Pegase. Jen tak pro kompletnost prikladam text, ktery
jsem odeslal o vikendu do konference, ale byl mi zaslan zpet s chybou
mail serveru.
				Pepa

P.S. A pro strejce český text horních kláves: ;+ěščřžýáíé=´úů :)

------

je
Nektere dobre duse :)) se nasli a upozornili mne na preklep "Latin 2
a nikoli iso-8859-2..." samozrejmne jsem myslel text "CP1250 a nikoli
 iso-8859-2".
Omlouvam se vsem a diky za postreh.

> Ceske maily z konference jsou v kodovani iso-8859-2. Vidim je
> dobre v xtermu s fontem iso-8859-2. Cekal bych, ze chyba bude
> ve fontech u Vas.
>
> Preji hezky den
>   Petr Savicky

S nejvetsi pravdepodobnosti ano, pokusim vystourat z nastaveni Pegasa
co pujde. Najdu-li reseni dam vedet, prestoze nekteri "skalni" budou
asi dost krute nadavat nad obsahem konference a coze to tam ti tupci
posilaji. Pravdepodobne to svedci jen a pouze o jednom. Konference by
se mela rozdelit na dve. RedHat-cz-vyvoj pro sestavovani ceske verze
a RedHat-cz-ostatni pro nas hlupone co nevedi jak, kde a co nastavit
a co je specificke pro RedHat-cz. Chtel jsem pouzit "common", ale to
se sem nejak nehodi :)).
					Preji hezky den
					Pepa