MIME v konferenci

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Březen 6 17:33:12 CET 2000

Slavek Banko (axis) <slavek.banko na axis.cz> wrote:
> Jenže jak zjistit, kde se řádek s kódováním ztrácí? Několikrát jsem si
> kontroloval, že můj odcházející email v hlavičce obsahuje
>
> Pro Petra Koláře:
>   mail, který jsem posílal přímo vám tento údaj v hlavičce také postrádal?

Ne ten byl v poradku:

To: "Petr Kolar" <Petr.Kolar na vslib.cz>
Subject: Re: Nssmitka k obsahu konference
Date: Fri, 3 Mar 2000 09:52:56 +0100

Jestli neni problem v tom, ze nektere programy vyzaduji (nespravne) urcite
poradi hlavicek. Pravdepodobne nejmene problemu by melo byt s

Samozrejme misto quoted-printable muze byt 8bit, podle toho, co Vas mailer
vyrabi.

                                                      S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229