pripojeni k internetu

Adam Štalmach rezavy na seznam.cz
Pátek Březen 10 12:10:50 CET 2000

    No tak k tomu bych se pripojil i ja, ackoliv jiz nejsem zase az takovy zelenac tak po upgaradu z RH
6.0 na RH 6.1 mne taky prestalo chodit PPP. Mam dojem ze po default instalaci sou nekde spatne nastaveny
prava, ale kde tak nato uz sem neprisel (bohuzel) . Jestli ma nekdo na tohle reseni tak ho taky uvitam

    ADAM STALMACH