pripojeni k internetu

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pátek Březen 10 12:52:51 CET 2000

Adam Štalmach wrote:

>     No tak k tomu bych se pripojil i ja, ackoliv jiz nejsem zase az takovy zelenac tak po upgaradu z RH
> 6.0 na RH 6.1 mne taky prestalo chodit PPP. Mam dojem ze po default instalaci sou nekde spatne nastaveny
> prava, ale kde tak nato uz sem neprisel (bohuzel) . Jestli ma nekdo na tohle reseni tak ho taky uvitam

No mne se stalo totez. Po havarii filesystemu asi pred dvema tydny jsem
se rozhodl
i doma nahradit staricky 5.1CZ za 6.1CZ a dospel jsem do stavu, kdy se
shozenou
eth0 se ven dostanu, ale kdyz ji nahodim, nic nejde ven. Nemel jsem
zatim cas
nad tim badat, ale az na neco prijdu, urcite se ozvu.

Jinak pppd jsem samozrejme konfiguroval rucne :-)
(preplacnutim /etc/pppd starym funkcnim z 5.1CZ)

Chybka jenom je, ze mam sise v msine sitovku, ale nikoli uz druhou
masinu, kterou bych mohl pouzit sitove, takze budu muset
vsechno tcpdumpovat :-(((

--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz