AucTeX

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Březen 10 19:40:18 CET 2000

   From: Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz>
   Date: Fri, 10 Mar 2000 18:27:04 +0100

Zdravím,

   > mirne jsem upravil Yenyovy RPM pro AucTeX, jsou vystaveny
   > na ftp://linux.fjfi.cvut.cz/

BTW - ne že bych trval na svém autorství, ale jistě je Vám známo, jaký má
vztah Yenya k Emacsu. Neví o co přichází :-)

   > Zmena: Klavesove zkratky spousti prislusne ceske ekvivalenty
   >        programu (latex->cslatex, index -> csindex)
   >
   > Prosim, podivejte se na ne nekdo (ma prvni RPM :-)).

Podíval jsem se na ta RPM a chci Vám jenom poradit několik věcí:

1. .tar.gz v RPM nikdy neměníme, použijeme patch.
2. Před jeho vytvořením smažeme výstupy TeXu (texput.log) a Emacsu #tex.el#
apod :-) aby obsahoval co nejméně změn.
3. Při každé změně zvedáme release :-)

   > BTW: V pripade, ze by proti upravam nebylo namitek, kam je mohu uploadnout?

Abych pravdu řekl, tak já námitky mám, ale ne k úpravě samotné, ale ke
koncepci. Všechny balíky, které já dělám (a chci, aby mezi ně patřil i AucTeX)
budou vytvořeny tak, že default budou anglicky. Ke každému balíku bude napsán
krátký soubor, který se poté dá do /etc/skel, aby každý nový uživatel měl
české nastavení. Ale primárně balík zůstane takový, jaký je v originále a bude
tedy připraven pro zařazení i do red Hat Linux 6.x v anglické verzi, tedy do
originálu. Samozřejmě na to mohou být i jiné názory. Je to tak? Milane? Jakou
máš Ty představu?

Na korektní nastavení AucTeXu se podívám.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz