AucTeX

milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz
Pátek Březen 10 23:28:05 CET 2000

On 10 Mar 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> Abych pravdu řekl, tak já námitky mám, ale ne k úpravě samotné, ale ke
> koncepci. Všechny balíky, které já dělám (a chci, aby mezi ně patřil i AucTeX)
> budou vytvořeny tak, že default budou anglicky. Ke každému balíku bude napsán
> krátký soubor, který se poté dá do /etc/skel, aby každý nový uživatel měl
> české nastavení. Ale primárně balík zůstane takový, jaký je v originále a bude
> tedy připraven pro zařazení i do red Hat Linux 6.x v anglické verzi, tedy do
> originálu. Samozřejmě na to mohou být i jiné názory. Je to tak? Milane? Jakou
> máš Ty představu?

No, jenze to povede k problemum pri upgradech, kdyz si uzivatel zmeni sve
nastaveni a konf. soubor nebude kompatibilni s novejsi verzi. Prebirat se
stovkou konf. souboru, ktere maji uzivatele ve svych adresarich ve me
vyvolava silnou depresi zejmena pri pomysleni, ze vetsina uzivatelu neni
schopna se k nejakym souborum ~/.[^.]* zachovat chapave.

Ciste teoreticky neni vhodna ani modifikace globalniho konf. souboru,
protoze pak ten balik neni internacionalni (to je vysvetleno vyse).

Nejlepsi reseni je predelat aplikace tak, aby respektovala konkretni
locale (tedy standardne nastavovane globalne /etc/sysconfig/i18n). Jen
tenhle posledni pripad se mi zda korektni a to i v pripade, kdy si ma
aplikace sama vybrat korektni font (nebo Accept-Charset napr. u wget,
ktere to take nedela). Takze vyzva pro programatory :-)

--
                        Milan Kerslager