Uzivatelske .soubory (was: Re: AucTeX)

Neděle Březen 12 23:23:40 CET 2000

Petr Kolar wrote:

> Ono by stacilo udelat skriptik, ktery je schopen stare .soubory ozalohovat
> a misto nich nakopirovat nove. Ten by se nespoustel automaticky, ale musel

To bohuzel neni mozne. Uzivatelu, kteri umeji manipulovat s
konfiguracnimi soubory je cim dal min (v pomeru k tem, kteri system
pouzivaji). Neda se predpokladat, ze to bude v budoucnosti jinak.
Vyrabet veci, ktere budou sahat do domacich adresaru je nemozne, to
RedHati do distribuce nikdy nedaji. Spravnejsi je aplikace opravovat (i
kdyz je to pomalejsi).

Jak Dan naznacil, Cesky RedHat je vec, ktera ma byt po instalaci
primarne ceska a to navic za cenu minimalni namahy. Jinou cestu proste
nevidim. Do budoucnosti jsou stejne perspektivni jen opravene aplikace,
protoze se rysuji problemy, ktere jsou v tomto smeru neresitelne (tj.
dlouhodobe vytvareni distribuce, ktera se od te originalni _odlisuje_) a
tim padem je soucasny stav pouze berlickou, ktera zacina byt notne
shnila a to od sameho zakladu (a to jako ze velmi).

Proste je to tak :-(