Uzivatelske .soubory (was: Re: AucTeX)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Březen 12 18:09:01 CET 2000

On Sun, 12 Mar 2000, Petr Kolar wrote:

> [...]
> a misto nich nakopirovat nove. Ten by se nespoustel automaticky, ale musel
> by si jej spustit uzivatel. Po upgradu systemu by se dala do /etc/motd
> hlaska, ze mohlo dojit ke zmene startovacich skriptu, a ze pokud si uzivatel
> nic nemenil (cili totalni luser), muze klidne spustit onen skriptik. Idealni
> by bylo stare etcskel nemazat, ale nekde zalohovat, aby bylo mozne porovnat,
> ktere skriptiky ma uzivatel zmenene. Ale kdyz jsi Milane rekl, ze u RH6.1cz
> se bude nastaveni psat do globalnich konfiguraku, tak jsem o tom prestal i

To sice neni spatne, ale udelal bych to obracene. Pri instalaci bez zasahu
by se vsem nakopirovaly nove konfiguraky a ti kdo by byli dostatecne znali
by si tam vratili zalohu. Pripadne by se to dalo jeste vylepsit o to, ze
by se  konfiguraky nakpirovaly jen tem, kteri by meli v home konfigurak se
stejnym kontrolnim soucatem jako byl ten v puvodnim /etc/skeleton=novy
konfigurak by dostal ten, kdo si ten stary nemenil=asi to neumel.

> Bohuzel, i teoreticky jsou na nektere veci locale slabe (co treba 2 mezery
> za teckou za vetou - v anglictine ano, v cestine ne - potrebuje v podstate
> kazdy textovy editor). A prakticky existuje spousta aplikaci, ktere locale
> spravne nepouzivaji.
baba.

Bral bych to tak, ze kdyz nekdo instaluje cesky redhat, touzi mit vic veci
cesky, nez anglicky. To bych bral jako vychozi bod pro dalsi uvahy.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.