Hlasovani o podobe Redhat-cz

Čtvrtek Březen 16 10:50:37 CET 2000

On Thu, 16 Mar 2000, Petr Soucek wrote:

> A nebylo by nejlepsi se zeptat cpresssu, jestli je tedy bude vydavat
> on? Jedno lisovane CD stoji nejakych 13 korun, takze jestli tam
> pribude skutecne jen to CD, tak by i pri 100% zisku bylo o nejakych
> 26 korun drazsi, coz neni vubec strasne.

Cha. CPress ma ciste komercni motivaci podminenou ziskem. Co vim, uvazuji
o volitelnem druhem CD, ale jak to bude ve skutecnosti, to nevim.

Ono "nakupit" baliky se zda byt jednoduche, ale nakonec to je vzdy trochu
slozitejsi. Jeste jsem na tom nezacal delat, ale pozorne sleduji ruzne
napady. V podstate jde o to, co na to druhe CD dame navic krome PT baliku.
Vypada to, ze tam nejake misto skutecne zbyde.

--
                        Milan Kerslager