Hlasovani o podobe Redhat-cz

Milan Tichy tichy na utia.cas.cz
Čtvrtek Březen 16 12:55:17 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> Pocitejte ale s tim, ze pokud tam bude vic CD bude to drazsi. PetiCD
> debian stoji tusim 500. JednoCD Redhat stal stovku, takze lze
> predpokladat, ze dvojCD bude za 200. To uz nemusi byt pro kazdeho
> prijatelne a nastava tady propastny rozdil mezi palenym CD a oficilani
> verzi.
>
> Kdyz tak o tom premyslim, tak bych sazel na jedno CD, ale bezchybne
> pripravene. A treba s urcitym odstupem druhe, nadupane zabavou (s tim
> prvnim by se treba mohl distribuovat kupon na slevu druheho nebo tak
> neco.)

Myslim, ze na tomhle neco je. Mnoho lidi si chce jen vyzkouset, protoze
slyseli, ze nejaky Linux existuje. A co to vlastne je? No, to se pouziva
misto Windows. Toto klidne nekde uslysite a opravdu jsem se s necim
takovym setkal nejednou. A myslim, ze pokud bude k dispozici "pocesteny
original a smitec" za 100Kc, najde se dost lidi, kteri to budou chtit jen
vyzkouset a par jich treba i zustane.

Pak bych se tedy opravdu priklanel k variante "pouze pocestena orig.
distribuce".

Preji hezky den.

						Zdravi, MT

  Ing. Milan Tichy			      e-mail: tichy na utia.cas.cz
     Computer Center, Institute of Information Theory and Automation
	    Czech Academy of Sciences, Prague, Czech Republic