Hlasovani o podobe Redhat-cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 16 11:55:58 CET 2000

On Thu, 16 Mar 2000 pcernoch na imc.cas.cz wrote:

> Snad si to predstavuji jako Hurvinek valku, ale podle mne
> by stacilo mit jenom nekde 650 MB volneho mista kde by se
> to vse shromazdovalo.
> Nestacilo by pak dat CD pouze nejake neutralni
> (nebo lepe nejake pitome) jmeno ?

Misto neni problem, problem je neco jineho, ty baliky se musi
vyzkouset. Je bezpodminecne nutne dosahnou rekneme 99%
spolehlivosti. Samozrejme neco muze utect a muze se stat, ze v distribuci
bude balik nechodici, nebo dokonce neinstalovatelny. Ale pokud udelame
misto, kam kazdy uploadne co ho napadne, tak vznikne paskvil.

Ted si nemuzu vzpomenout na adresu, ale existuje na ceskem intenetu misto,
kde si lze vyklikat co chce jeden vypalit a firma mu CD posle vypalene
domu. Nemam s tim zadnou osobni skusenost, ale co jsem zahledl cenik, tak
mi ta cena neprisla premrstena. Mozna by stalo za to, skusit s nimi
navazat nejakou spolupraci a sirit pripadne dalsi baliky nejak takle. Tam
by byla vyhoda, ze kdyz se budou CD palit extra, tak priapadne vadny balik
bude jen na nekolika kusech, nez ho stahneme. Zatimco u lisovanych CD je
vadny automaticky cely naklad.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.