Hlasovani o podobe Redhat-cz

Čtvrtek Březen 16 17:19:41 CET 2000

On Thu, 16 Mar 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> To je porad jeste dost penez. Nicmene pripoustim, ze by mozna bylo mozne
> najit na to sponzora nebo udelat skupinu (dvaceti) lidi, aby se riziko
> rovnomerneji rozlozilo. Mozna by CZLUG neco mohl prispet. (Ale vyse
> zminena castka asi preshauje CZLUGu dostupne finance z clenskych
> prispevku).

Myslim, ze postradame dobre distribucni kanaly a dale nekoho, kdo se tomu
bude profesionalne venovat po delsi obdobi. Dale pristupuji dalsi
problemy, ktere ted nelze resit a musime pockat, jak se to vyvine. Nicmene
Vas ujistuji, ze podobny vypocet, ktery jste udelali, si udelalo vic lidi
a zjistilo se, ze na Open-source se da vyrazne vydelat, hlavne kdyz
naklady jsou 0,- (nebo minimalni). To se mi nelibi a snazim se s tim neco
udelat (taky nemuzem vsichni delat zadarmo a musime i jist). Ovsem chce to
trochu casu (bohuzel).