Hlasovani o podobe Redhat-cz

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pátek Březen 17 08:20:10 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> Myslim, ze postradame dobre distribucni kanaly a dale nekoho, kdo se tomu

Souhlasim. Uz je konecne na case se v ramci CZLUGu domluvit, co a jak.
Nemyslim si ze, soucasny pasivni pristup (jsme radi, ze se CPRESS nabidl
a ze nam neco vyda) je ten spravny. Asi bychom se meli aktivneji postvit
pred problem sireni Open-Source a jeho myslenek mezi prosty lid.
InstallFesty jsou dobra vec, seminare taky, ale asi je to malo. Pokud
tady nekdo
neudela neco z vlastni vule (penguin.cz, root.cz, hardware.cz, Linuxove
Noviny)
nebo pokud se k necemu neusmysli ComputerPress (preklady O'Reilyho,
RHCZ)
ci nejaky jiny casopis (PCWorld vydal RHCZ a CorelLinux), tak se nic
nedeje.
Asi by se mela v ramci CZLUGu vytvorit sekce Public-relations, ktera
bude napr
pokracovat v listu press na linux.cz, bude koordinovat spolupraci s ruznymi
medii
(nevim, jesti napr. v zavinaci padlo kdy slovo Linux), vydavani CD s
volne siritelnymi
distribucemi (RH, Debian, ...; trial pro CorelLinux a Suse) a projekty s
vlastni literarni
tvorbou (myslim, ze by se i nasli mezi nami lide, kteri by i napsali
neco vlastniho
o Linuxu, napr pro Kopp ci Gradu. CPRESS zatim nema konkurenci, coz neni
dobre,
a my se na to tvarime, jako ze jsme radi, ze vubec neco vydali.)

> bude profesionalne venovat po delsi obdobi. Dale pristupuji dalsi

Souhlasim a myslim, ze by CZLUG uzivil jednoho civila.

> problemy, ktere ted nelze resit a musime pockat, jak se to vyvine. Nicmene
> Vas ujistuji, ze podobny vypocet, ktery jste udelali, si udelalo vic lidi
> a zjistilo se, ze na Open-source se da vyrazne vydelat, hlavne kdyz
> naklady jsou 0,- (nebo minimalni). To se mi nelibi a snazim se s tim neco
> udelat (taky nemuzem vsichni delat zadarmo a musime i jist). Ovsem chce to
> trochu casu (bohuzel).

Priznam se, ze by me zajimalo, co s tim hodlas udelat. Zalovat lidi,
kteri pouziji GPL produkty na vlastni obohaceni se?

--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz