Pridani konzolove mapy do console-tools

Petr Špatka (kamarad) Petr.Spatka na kamarad.cz
Čtvrtek Březen 23 10:28:40 CET 2000

> Ovsem nejcitsi reseni je poslat klavesovou mapu originalnim autorum
> programu obsazeneho v balicku. Jeste lepsi je pak takovouto iniciativu
> konzultovat s vice lidmi (u nas napr. v konferenci atp). Soucasne' mapy
> klavesnic jsou prave z tohoto duvodu prinejmensim zvlastni a navic jsou
> v nich zbytecne chybicky.

Tak tedy se pokusim konzultovat. Jedna se mi konkretne o mapu Richarda
Sputy, ktera odpovida CZ klavesnici v OS/2,
*-DOSu, MS Windows (a mam dojem ze i v IRIXu). Tuto klavesnici jsem v RedHat
6.1CZ nenasel a nenasel jsem novejsi console-tools. Doufam ze nejsem uplne
slepej a ze jsem to neprehledl.

Jinak drobne zduvodneni pro tuto mapu. Pro lidi, kteri pracuji v
multiplatformnim prostredi je to jedina moznost jak nebyt klavesnicovym
schizofrenikem.

Petr SPATKA