Pridani konzolove mapy do console-tools

Petr Špatka (kamarad) Petr.Spatka na kamarad.cz
Pondělí Březen 27 13:23:42 CEST 2000

Vzhledem k tomu, že v zdrojacich console-tools neni jedina mapa, mam dojem,
ze mapy se berou ze zdrojaku kbd. Podle mych informaci neni balicek kbd
prilis aktualizovan. Proto si dovoluji poslat mapu (doufam, ze velikost je
dost mala na to, aby mi nebylo nadavano, ze posilam soubory skrz
konferenci), ktera by se do console-tools*rpm měla přidat tímto mailem a
chtěl bych tvurce redhatcz poprosit o pomoc pri zarazeni do redhatu.

Přes bugzilla.redhat.com jsem soubor neprotlačil (zdá se mi dost absurdní
mapu posílat jako text bugreportu. Bug report by mel okolo 100k) a bohuzel
netusim na koho se obratit e-mailem.

Jeste drobny popis mapy. Mapa odpovida psacimu stroji (coz neni zadna
novinka - takovych map je vic). Navic podporuje kombinaci pravy Alt + neco
pro psani zanku ktere na psacim stroji nejsou (&#{@[] ...). Levy alt se
chova jako alt. Jinak tato mapa odpovida cz klavesnici v mnoha komercnich OS
a umoznuje psat i zdrojove texty programu bez neustaleho prepinani
klavesnice mezi US/CZ.

Dekuji za pomoc. Petr SPATKA